دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کمک طلاب خواهر آذربایجان‌غربی به جبهه مقاومت + تصاویر

حوزه/ مرتاض گفت: پویش قیام طلایی در مدارس علمیه خواهران آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است .

سمیه مرتاض در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از راه‌اندازی پویش " قیام طلایی" خبر داد و اظهار داشت: یکی از رسالت‌های حوزه‌علمیه خواهران عملیاتی کردن دستورات رهبر انقلاب خصوصا در ابعاد اجتماعی و به نمایش گذاشتن چهره‌ای از الگوی اسلامی زن در عرصه‌های مختلف است و با توجه به مسائل اخیر غزه و لبنان و حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به لبنان و قتل عام مردم این کشور، پویش قیام طلایی در حوزه علمیه آذربایجان‌غربی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این پویش که با همکاری مدیران، کارکنان و اساتید مدارس علمیه سراسر آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است و جهت کمک به مردم لبنان و غزه کمک‌های غیر نقدی مؤمنین را جمع‌آوری کرده و به جبهه مقاومت ارسال خواهد شد و همچنین کمک‌های نقدی را نیز به شماره حسابی که دفتر رهبری اعلام کرده‌اند در حضور اعطا کننده و خیر واریز می‌کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در راستای معرفی بیش از پیش این پویش به طلاب و بانوان شهرهای آذربایجان‌غربی همایش‌ها و مراسمات مختلفی در مدارس علمیه و یا مساجد و حسینیه‌ها با حضور و سخنرانی اساتید حوزه علمیه خواهران استان برگزار می‌شود که هم در آن‌ها مسائل مربوط به غزه و لبنان برای بانوان تبیین می‌شود و هم کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت جمع‌آوری می‌شود .

وی افزود: وجوه نقدی، طلا، پتو و لوازم مورد نیاز آوارگان سوری و لبنانی و فلسطینی در این مراسمات و همایش‌ها جمع‌آوری شده است که بعد تکمیل به جبهه مقاومت ارسال خواهد شد.

مرتاض گفت: تاکنون ۳سرویس طلا، ۳عدد النگو، ۱۲ عدد سکه پارسیان، ۸عدد انگشتر، ۵ قطعه گوشواره، ۶عدد گردنبند، ۲۵میلیون وجه نقد، ۱۰ عدد پتو و مقداری لباس و ..... در این پویش جمع‌آوری شده است و این پویش همچنان درحوزه علمیه خواهران استان آذربایجان‌غربی ادامه دارد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha